Blogs

Wij inspireren u graag met onze blogartikelen!

Dynamics 365 CRM

Scoren met het verkoopproces in Dynamics CRM

Van verkoper, verkoopmanager tot directeur: een goed verkoopproces is belangrijk voor de gehele organisatie. Maar voor het vastleggen van het verkoopproces slaan nog veel organisaties hun informatie plat. Dat is zonde, omdat je uit die verkoopinformatie waardevolle inzichten haalt. Dynamics CRM biedt flexibele mogelijkheden om het verkoopproces vast te leggen en om te zetten naar actie en resultaat.

Dynamics 365 CRM Sales

Betere klantenservice door de combinatie CRM en AskRoger

CRM geeft een 360 graden klantbeeld en zorgt daarmee voor efficiënter klantencontact en een optimale klantbeleving. Op momenten van klantcontact is het dus handig om de juiste gegevens uit CRM inzichtelijk te hebben. AskRoger heeft daar een passende oplossing voor. We bekijken de service portaal van AskRoger en de wijze waarmee CRM aan telefoon, e-mail en chat wordt gekoppeld. 

Dynamics 365 CRM

Dynamics 365 voor Outlook: de ijzersterke combinatie van CRM en Outlook

De meeste kantoorwerkers gebruiken Office Outlook voor al hun mailcommunicatie, het maken van afspraken en als adresboek. Met de komst van de Dynamics 365 app voor Outlook komen CRM-functionaliteiten in Outlook direct beschikbaar op een device of browser. Daarmee krijgen medewerkers een vollediger klantbeeld en een stevige productiviteitsboost. We bekijken de nieuwe mogelijkheden voor gebruikers en de techniek erachter.  

Samenwerkplek

Hoe helpt Office 365 mijn werk eenvoudiger te maken?

Geleidelijk aan maken kennisintensieve organisaties de overstap naar de cloud. De eigen servers worden online services. Maar als kenniswerkers kampen we nu met een grote bak aan informatie en allerlei toepassingen waarin je je eigen weg moet vinden. Zeker in grote organisaties. Om je werk eenvoudiger te maken, bekijken we de concrete toepassing van machine learning in Office 365.

Role Based Access Control

Een IAM-traject omvat meer dan alleen ICT

Identity & Access Manamagent (IAM) wordt lang niet voldoende op waarde geschat. Je wordt pas echt bewust van het belang van IAM wanneer het niet goed werkt of een auditor wijst op de risico’s. IAM zit onder de motorkap. Daardoor krijgen IAM-trajecten niet altijd het budget of de aandacht die nodig is. Vooral de impact op de werknemers en de organisatie wordt onderschat, terwijl dat de cruciale factor is voor de succesvolle implementatie van IAM.

Dynamics 365 CRM Sales

Dynamics 365: van offerte direct naar project en samenwerken

Met de uitbreiding van Dynamics 365 met Project Service Automation (PSA) verbindt Microsoft het offertetraject met het projecttraject. Tijdsregistratie, planning, resource management, facturatie en samenwerking volgen direct uit het contract. Wat beloofd is aan de klant kan zo exact worden uitgevoerd. We bekijken de nieuwe mogelijkheden van PSA en de toevoeging van SharePoint voor samenwerken.

Dynamics CRM

Self-service als verlengstuk voor CRM

Met de komst van Dynamics 365 zijn nieuwe functionaliteiten beschikbaar gekomen. Een van deze nieuwe functionaliteiten is een standaard portaaloplossing die data uit het systeem beschikbaar kan maken voor derden. Hiermee komen allerlei self-service mogelijkheden beschikbaar voor klanten, partners en werknemers. We bekijken de standaard portals van Microsoft en de kansen die het uw onderneming biedt.

Identity management

De toepassingen van Azure B2C voor CRM

Self service en personalisatie worden steeds belangrijker om klanten naar tevredenheid te bedienen. Daarvoor is het beschikbaar stellen van persoonlijke gegevens en functionaliteiten in een mijn-omgeving essentieel. De combinatie van CRM met Azure B2C voor identiteits- en toegangsbeheer maakt daarvoor niet alleen Single Sign On toegang mogelijk, maar biedt bovendien ook interessante commerciële toepassingen.

Microsoft bedrijfsdata

Identiteits- en toegangsbeheer voor klanten met Azure B2C

Als consument verwacht je bij een bedrijf dat je je snel en eenvoudig kunt aanmelden, inloggen en je gegevens wijzigen. Achter de schermen vergt dat de nodige inspanningen, vooral bij grote consumentenbedrijven met een diversiteit aan applicaties en systemen. Met name door het privacy- en veiligheidsaspect komt Consumer Identity & Access Management (CIAM) steeds hoger op de ICT-agenda. We bekijken daarvoor de toepassing van Microsoft’s oplossing Azure AD B2C voor CIAM.