Dankzij het gemak en de efficiëntie waarmee je digitaal kunt samenwerken in Microsoft Teams, gaat het gebruik nagenoeg vanzelf. De IT-beheerder heeft alleen soms zijn handen vol aan de wildgroei van alle aangemaakte Teams. Een er is dan ook een gebrek aan controle en beheer. Eenvoudige tools voor compliance en governance missen grotendeels, dus hoe krijgen we Microsoft Teams onder controle?
In iedere verkoopproces heb je te maken met documenten . Offertes, productinformatie en servicecontracten wil je allemaal snel kunnen vinden en gebruiken. Vaak zwerven deze bestanden echter rond op verschillende pc’s, fileshares of in de inboxen van uw medewerkers. Dit staat efficiënt werken flink in de weg. Het bewaren van CRM-documenten in MS Teams biedt uitkomst en maakt samenwerken gemakkelijker.
We willen sneller efficiënter en vooral beter met elkaar kunnen samenwerken. Offline kan dit soms een uitdaging zijn, maar online gaat dat zeker een stuk soepeler door Microsoft Teams. Hij zit standaard in ieder Office 365 pakket en elke gebruiker kan er direct veel plezier aan beleven.
Nu is het wel zo dat iedere organisatie natuurlijk verder moet kijken dan alleen het aanzetten en gebruiken. Want hoe zorg je er als bedrijf voor dat Microsoft Teams helemaal geïntegreerd is in jouw organisatie?
Reputatie: het kost jaren om hem op te bouwen, maar er zijn slechts 5 minuten nodig om hem te verwoesten. Goed bekend staan werkt als een magneet op cliënten en personeel. Daarom moet je actief werken aan de reputatie van jouw organisatie.
Kenniswerkers willen praktische tools om te kunnen samenwerken. Het werk is immers al uitdagend genoeg. Microsoft Teams is hard op weg om dé nieuwe tool te worden in digitaal samenwerken. Maar is het integreren van Microsoftteams in de werkprocessen een kwestie van aanzetten, of moet er toch meer gebeuren? En wat wordt er nu gebruikt om digitaal samen te werken?
De nieuwe Unified Interface van Dynamics 365 is al even beschikbaar maar wat weten we er eigenlijk van? In deze video laten we zien wat voor voordelen de Unifies Interface heeft.
Unified Interface wil zeggen, dat je door definitie van één scherm lay-out (inclusief validaties of berekeningen) per entiteit, het scherm automatisch optimaal wordt aangepast aan het schermformaat. Dit geldt voor je pc, tablet, telefoon en Outlook integratie.
Het CRM team van QS solutions heeft gemerkt dat deze nieuwe interface redelijk onbekend is. Maar in de praktijk veel voordelen biedt; zodanig veel, dat Microsoft heeft aangekondigd in oktober 2020 te stoppen met het aanbieden van de classic interface. Wat is er dan allemaal veranderd? In de volgende video nemen we je stap voor stap mee in de nieuwe ontwikkelingen van Dynamics 365.
Microsoft Dynamics CRM is nu ruim 15 jaar op de markt, waarbij de ontwikkelingen op gebied van functionaliteit en userinterface de laatste jaren in een stroomversnelling zijn gekomen. Duidelijk zichtbaar is dat alle kaarten op de online versie worden gezet. Naast de gemiddeld 3 keer per maand automatisch online uitgevoerde kleine technische updates, brengt Microsoft elk jaar in april en oktober een grotere functionele versie uit. In de derde week van oktober 2019 is Europa aan de beurt; de conversie zal automatisch plaatsvinden. Daarnaast beschikt CRM al sinds vorig jaar over een geheel nieuwe interface, die naast de bestaande ‘classic’ interface werkt. In deze blog een overzicht van de nieuwe functionaliteit in de oktober update van Dynamics 365 CRM.
In de voorgaande blogs hebben we stap voor stap het maken van een Power BI rapportages doorlopen. De laatste stap is het delen van de rapportages met collega’s. Daarbij wil je controle houden op wie het rapport kan aanpassen én ervoor zorgen dat collega’s alleen de data zien die voor hen bestemd is. Kortom: je wilt je actuele data per gebruiker en/of rol beschikbaar stellen. Daar zullen we het in deze blog over hebben.
Ken je The A-Team nog? Die weinig hoogstaande serie met waardeloze visuele effecten die tóch grappig was om gedachtenloos naar te kijken? Hoe gekarikaturiseerd deze groep mannen ook is, er schuilt een kern van waarheid in de serie waar wij ons voordeel mee kunnen doen.
Cookies
Ja. Ook wij gebruiken cookies. We doen dat om onze website goed te laten functioneren en om onze website relevanter en beter te kunnen maken. Ook gebruiken we cookies voor marketingdoeleinden.
Wil je weten hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan onze privacy verklaring. Daarin vind je ook een link naar het cookie statement met aanvullende informatie over het gebruik van cookies. AccepterenInstellingen
Manage consent
Cookie instellingen
Essentiële cookies plaatsen we altijd. Hieronder kun je aangeven of je, voor een optimale gebruikservaring, ook marketing cookies wilt accepteren.
Marketingcookies gebruiken we om socialmedia posts (waaronder YouTube filmpjes) te tonen. Ook kunnen deze cookies worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen.