Het CRM team van QS solutions heeft gemerkt dat deze nieuwe interface redelijk onbekend is. Maar in de praktijk veel voordelen biedt; zodanig veel, dat Microsoft heeft aangekondigd in oktober 2020 te stoppen met het aanbieden van de classic interface. Wat is er dan allemaal veranderd? In de volgende video nemen we je stap voor stap mee in de nieuwe ontwikkelingen van Dynamics 365.
Microsoft Dynamics CRM is nu ruim 15 jaar op de markt, waarbij de ontwikkelingen op gebied van functionaliteit en userinterface de laatste jaren in een stroomversnelling zijn gekomen. Duidelijk zichtbaar is dat alle kaarten op de online versie worden gezet. Naast de gemiddeld 3 keer per maand automatisch online uitgevoerde kleine technische updates, brengt Microsoft elk jaar in april en oktober een grotere functionele versie uit. In de derde week van oktober 2019 is Europa aan de beurt; de conversie zal automatisch plaatsvinden. Daarnaast beschikt CRM al sinds vorig jaar over een geheel nieuwe interface, die naast de bestaande ‘classic’ interface werkt. In deze blog een overzicht van de nieuwe functionaliteit in de oktober update van Dynamics 365 CRM.
In de voorgaande blogs hebben we stap voor stap het maken van een Power BI rapportages doorlopen. De laatste stap is het delen van de rapportages met collega’s. Daarbij wil je controle houden op wie het rapport kan aanpassen én ervoor zorgen dat collega’s alleen de data zien die voor hen bestemd is. Kortom: je wilt je actuele data per gebruiker en/of rol beschikbaar stellen. Daar zullen we het in deze blog over hebben.
Ken je The A-Team nog? Die weinig hoogstaande serie met waardeloze visuele effecten die tóch grappig was om gedachtenloos naar te kijken? Hoe gekarikaturiseerd deze groep mannen ook is, er schuilt een kern van waarheid in de serie waar wij ons voordeel mee kunnen doen.
Ken je Henri nog? De Franse varkensboer? De man die mij er, dankzij een discussie over zijn toilet, aan herinnerde dat je soms even achteruit moet stappen om je werk van een afstandje te beschouwen? Hij leerde me meer. Dit keer gaf zijn magnetron stof tot nadenken.
Je conversie ratio’s kennen. De doorlooptijd weten. Effectieve verkopers kennen het ware geheim van een effectieve ‘pipeline’. Pipeline management brengt je targets helder in beeld en zorgt voor een geleidelijke stroom aan omzet. We bekijken de argumenten voor pipeline management en geven praktische tips om pipeline management te implementeren.
Dagelijks kom ik mensen tegen die mijn kijk op de wereld beïnvloeden. Henri, een gepensioneerde Franse varkensboer, is daar een van. Ons gespreksonderwerp was niet het meest smakelijke, maar interessant was het wel.
Favorieten, persoonlijke voorkeuren, eigen routines: iedere verkoper heeft ze. Zo ook Arnold. 50+, oude rot in het vak. Wie maakt hem wat. Hij kent zijn klanten uit zijn hoofd en rijdt er in zijn mooie leaseauto blindelings naar toe. Hij doet alles voor ze. Hoe kan het dan dat het onlangs zo ontzettend mis ging?
Toen ik in 1982 bedrijfskunde ging studeren, hoorde ik voor het eerst het opmerkelijke verhaal van Jan Carlzon. En geloof me, dat verhaal wil jij ook kennen. Je zal nooit meer hetzelfde naar een koffievlek kijken.
Hebt u er wel eens bij stil gestaan dat de zorg voor jouw cliënt al begint bij het eerste telefoontje of bij de melding door het Zorgkantoor? Vanaf dat moment ben jij dossierhouder en ben jij verantwoordelijk voor het organiseren van passende zorg. De zorg start dus niet pas op het moment dat de client in zorg komt, maar al ver daarvoor.
Cookies
Ja. Ook wij gebruiken cookies. We doen dat om onze website goed te laten functioneren en om onze website relevanter en beter te kunnen maken. Ook gebruiken we cookies voor marketingdoeleinden.
Wil je weten hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan onze privacy verklaring. Daarin vind je ook een link naar het cookie statement met aanvullende informatie over het gebruik van cookies. AccepterenInstellingen
Manage consent
Cookie instellingen
Essentiële cookies plaatsen we altijd. Hieronder kun je aangeven of je, voor een optimale gebruikservaring, ook marketing cookies wilt accepteren.
Marketingcookies gebruiken we om socialmedia posts (waaronder YouTube filmpjes) te tonen. Ook kunnen deze cookies worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
Met analytische cookies kunnen we het websitebezoek meten: bijvoorbeeld hoe vaak onze site wordt bezocht en naar welke informatie bezoekers zoeken. Zo weten we welke delen van de site populair zijn en hoe we onze website kunnen verbeteren.