Het werken met SharePoint en Office 365 gaat grotendeels over het samenwerken aan en met documenten. Meerdere werknemers stellen gezamenlijk voorstellen, contracten of tenders op. Zij geven elkaar feedback en goedkeuring. Om dat efficiënt via de tools van Microsoft te doen, is er een verandering in de manier van werken nodig. Van ik werk aan naar wij werken samen aan. In dit blog ga ik in op de ontwikkeling van samenwerken en de praktische mogelijkheden die Microsoft nu biedt.
De pot met goud: hij moet ergens zijn, en jij zal hem vinden. Een actuele wachtlijst binnen één seconde, een 10 voor klanttevredenheid, een bedbezetting van 100 procent… perfectie willen we allemaal wel, maar je moet nu eenmaal eerst een 7 zijn voordat je een 10 wordt.
Aanbestedingen. Helaas ontkom je er niet aan. Maar als je het toch moet doen, dan moet je ook alles uit de kast halen om ze te winnen. Dus, choose your battles! Allereerst zou je al aan tafel moeten zitten, voordat de formele aanbesteding eruit gaat. Dan heb je invloed. Kies vervolgens de aanbestedingen die echt bij jouw organisatie passen. Stel het juiste team samen, lever alles op tijd. Een goed systeem helpt. Zó doe je dat.
De standaard nieuwsmodule functionaliteit in de moderne SharePoint is een groot stap voorwaarts bij het gebruik van SharePoint als Intranet Portaal. In dit blog bekijken we de nieuwe mogelijkheden van deze nieuwsmodule vanuit een praktische invalshoek.
Spookwachters op jouw wachtlijst kosten je meer tijd en moeite dan je denkt. In deze blog daarom een pleidooi voor een actieve wachtlijst, die je niet alleen tijd bespaart, maar het je ook gemakkelijker maakt om regelmatig, persoonlijk contact te onderhouden met jouw (potentiële) cliënten.
Met de omslag van Microsoft van SharePoint naar Microsoft 365 zijn er allerlei nieuwe mogelijkheden bij gekomen om samen te werken. Handige nieuwe functionaliteiten, en tegelijkertijd ook onduidelijkheid. Hoe breng je hier samenhang en structuur in zodat je daadwerkelijk efficiënter samenwerkt? In deze blog bekijken we de uitdagingen van digitaal samenwerken én hoe je het inzicht en de samenhang behoudt.
Jij verwacht van jouw zorgverleners dat zij het ECD nauwkeurig bijhouden. Zo zijn de afspraken, de begeleiding en de behandeling inzichtelijk en kan werk gemakkelijk worden overgedragen. Zonder ECD geen goede zorg.
Natuurlijk, het is een logische reactie op mindere tijden en tegenvallers: minder geld uitgeven ofwel bezuinigen. Maar… zou het niet logischer zijn om te zorgen voor meer inkomsten?
De momenten van de waarheid: weet jij welke contactmomenten voor jouw klanten belangrijk zijn? Realiseer jij je op welk vlak je écht het verschil maakt in de customer journey? In de zorg is niets zo belangrijk als goed en vertrouwelijk klantcontact, maar zonder de juiste tools sta je nergens.
Als jou gevraagd wordt iedere dag een container vol te scheppen met zand, geef je toch ook de voorkeur aan een graafmachine boven een schep? Het klinkt zo vanzelfsprekend: maak het jezelf zo gemakkelijk mogelijk. Maar waar is die vanzelfsprekendheid als het gaat om digitalisering binnen zorgorganisaties?
Cookies
Ja. Ook wij gebruiken cookies. We doen dat om onze website goed te laten functioneren en om onze website relevanter en beter te kunnen maken. Ook gebruiken we cookies voor marketingdoeleinden.
Wil je weten hoe wij met je gegevens omgaan? Lees dan onze privacy verklaring. Daarin vind je ook een link naar het cookie statement met aanvullende informatie over het gebruik van cookies. AccepterenInstellingen
Manage consent
Cookie instellingen
Essentiële cookies plaatsen we altijd. Hieronder kun je aangeven of je, voor een optimale gebruikservaring, ook marketing cookies wilt accepteren.
Marketingcookies gebruiken we om socialmedia posts (waaronder YouTube filmpjes) te tonen. Ook kunnen deze cookies worden gebruikt om gepersonaliseerde advertenties te tonen.
Met analytische cookies kunnen we het websitebezoek meten: bijvoorbeeld hoe vaak onze site wordt bezocht en naar welke informatie bezoekers zoeken. Zo weten we welke delen van de site populair zijn en hoe we onze website kunnen verbeteren.