Seminar: Het cliënt servicebureau zorgt voor hogere bezetting

Medewerkers van het cliënt servicebureau zijn het visitekaartje van de organisatie. Zij zijn verantwoordelijk voor het contact met cliënten en voor het intakeproces. Oftewel alles dat gebeurt tussen het eerste telefoontje en de voordeur. De werkprocessen zijn goed beschreven, maar er is geen systeem beschikbaar dat medewerkers helpt hun werk nog beter te doen. Daarom zijn medewerkers creatief met Excel, Word en Outlook. Niet ideaal, maar je moet wat. Gelukkig hoeft dit niet langer, want nu is er Qare365. Dit ondersteunt het hele intakeproces. Vanaf het eerste contact tot de ‘inzorgname’.

Managers en medewerkers van het cliënt servicebureau ontdekken met het seminar ‘Het cliënt servicebureau zorgt voor hogere bezetting’ hoe de inzet van Qare365 kan bijdragen tot een hogere bezetting. Op donderdag 14 december toont onze CRM expert Yeswant Mahabier samen met Jochem Dijs  hoe onder andere Koraal Groep en SZR hun intakeproces borgen en zo tot een betere bezetting komen.

De volgende en andere onderwerpen komen aan bod:

  • Procedures bewaken
  • Inzicht in wachtlijsten
  • Verhogen bezetting

Het seminar vindt plaats op donderdag 14 december op ons kantoor in Amersfoort van 10.00 – 12.00.

Wilt u weten hoe u uw cliënten een snelle en efficiënte service verleent? Wilt u een betere hogere bezetting? Wilt u ervaringen met andere zorgaanbieders delen? Mis dit seminar dan niet en schrijf u nu in via onderstaande formulier!

Het aantal plaatsen is beperkt. Deelnemen is gratis en verplicht u tot niets.