Seminar: Cliëntgericht werken begint met Qare365

Managers en medewerkers van het cliënt servicebureau ontdekken tijdens het seminar ‘Cliëntgericht werken begint met Qare365’ hoe de inzet van Qare365 bijdraagt aan een goede en vriendelijke service. Op donderdag 14 december tonen wij hoe onder andere Koraal Groep en SZR hun serviceniveau verhogen. En hoe zij de intakeprocedure stap voor stap doorlopen, zodat belangrijke gegevens en documenten bekend zijn, voordat een cliënt in zorg komt.

Medewerkers van het cliënt servicebureau zijn het visitekaartje van de organisatie. Zij zijn verantwoordelijk voor het contact met cliënten en voor het intakeproces. Oftewel alles tussen het eerste telefoontje en de voordeur. De werkprocessen zijn goed beschreven, maar er is geen systeem beschikbaar dat medewerkers helpt hun werk te doen. Daarom zijn medewerkers creatief met Excel, Word en Outlook. Niet ideaal, maar je moet wat. Gelukkig hoeft dit niet langer, want nu is er Qare365. Dit ondersteunt het hele intakeproces. Vanaf het eerste contact tot de ‘inzorgname’.

De volgende en andere onderwerpen komen aan bod:

  • Procedures bewaken
  • Inzicht in wachtlijsten
  • Betere onderlinge samenwerking

Het seminar vindt plaats op donderdag 14 december op ons kantoor in Amersfoort van 10.00 – 12.00.

Wilt u weten hoe u uw cliënten een snelle en efficiënte service verleent? Wilt u ervaringen met andere zorgaanbieders delen? Mis dit seminar dan niet en schrijf u nu in via onderstaande formulier!

Het aantal plaatsen is beperkt. Deelnemen is gratis en verplicht u tot niets.