Digitale samenwerkplek

Onze werkplek is ingrijpend veranderd. U werkt waar en wanneer u wilt. U wilt 24/7 toegang tot uw data en applicaties. En u werkt met het apparaat dat u fijn vindt. We verwachten dat we overal en met elk apparaat kunnen werken met de benodigde applicaties en informatie. De tijd dat we op kantoor aan ons bureau moesten zitten om bij een applicatie te kunnen ligt achter ons. QS solutions gelooft dat u efficiënter werkt als u gebruik maakt van een digitale samenwerkplek.

Uw digitale samenwerkplek

Iedere dag zijn er organisaties die productiever werken door de inzet van een digitale samenwerkplek. De specialisten van QS solutions vertalen uw wensen en behoeften uitstekend naar een werkplek waar u bij uw applicaties kunt, gezamenlijk aan hun documenten werkt en communiceert met uw collega’s. Hierbij blijft de IT afdeling in controle om de veiligheid van bedrijfsdata te garanderen, zonder dat dit ten koste gaat van efficiëntie en het gebruiksgemak.

De kracht van een digitale samenwerkplek

Device Management

Werken waar u wilt, met het apparaat dat u prettig vindt

Met de digitale werkplek hebt u overal en vanaf ieder apparaat toegang tot de documenten en applicaties die u nodig hebt. U werkt met de mobiele apps eenvoudig vanuit alle apparaten, zowel op iOS, Android als WindowsPhone zijn de apps beschikbaar.

eenvoudige implementatie

Efficiënter samenwerken

Door samen te werken vanuit één werkplek met een structuur die samenwerking bevordert werk je nu real-time samen aan hetzelfde document. Het aantal e-mails met bijlage dringt u terug en zoeken naar de laatste versie is niet meer nodig. Alles is te vinden op één plek.

Data beveiliging

Governance en controle

Door een plek aan te bieden waar eenvoudig samengewerkt wordt met collega’s en partners, klanten en leveranciers zorgt u ervoor dat het aantal document en dat de organisatie verlaat per mail sterkt wordt teruggedrongen. Zo blijft u regie houden op de bedrijfsdocumenten en zijn toegangen voor externen goed te beheren en controleren.

De werkplek is geen device!

Een digitale samenwerkplek is geen device. Het is een portaal waar u onafhankelijk van het device met een browser naartoe kunt. Hier deelt u gestructureerd en gecontroleerd content en kennis met zowel interne collega’s als externe partners en klanten. Daarnaast biedt het portaal ook toegang tot andere applicaties. Zo kunt u al uw werkzaamheden doen vanuit de locatie en met het device dat u wenst!

Download whitepaper over de digitale werkplek
Tablet SharePoint 2016
Office 365

Office 365

De digitale samenwerkplek maakt gebruik van de technologie van Office 365. Office 365 is een suite met productiviteitsproducten, zoals Outlook, SharePoint, OneDrive, Planner, Skype for Business, Teams en Groups. Individueel allemaal prachtige producten. De kunst is om deze zo naast elkaar neer te zetten zodat ze passen bij uw bedrijfsprocessen en cultuur.

Verder lezen over Office 365

SharePoint

Microsoft SharePoint is het contentplatform in Office 365. Het is de plek waar u bestanden opslaat om deze vervolgens vanuit ieder apparaat en ongeacht uw locatie weer te kunnen bekijken en bewerken. Daarnaast is SharePoint de plek voor het intranet. U publiceert hier organisatienieuws en deelt bijvoorbeeld procesdocumenten. Met de structuur van Afdelingen, Projecten en Communities hebben veel documenten snel een logische plek gevonden. Vervolgens werkt u samen met collega’s en externe partners verder aan deze documenten.

Verder lezen over SharePoint
SharePoint
Samenwerkportaal logo

Samenwerkportaal

Met het Samenwerkportaal op basis van Office 365 en SharePoint werken u, uw collega’s en partners effectief samen. Documenten, planningen en andere informatie zijn allemaal op één plek te vinden. Het Samenwerkportaal heeft een heldere en eenduidige structuur. Deze structuur is toepasbaar voor iedere organisatie en bevordert samenwerken. Elke werkruimte is opgebouwd met dezelfde duidelijke structuur. Dit resulteert in betere en efficiëntere samenwerking, minder e-mail en geen persoonlijke archiefvorming.

Verder lezen over Samenwerkportaal

Task365

Met de Microsoft Cloud technologie werkt u fantastisch samen. Uw lopende taken genereert u vaak in verschillende platformen, denk aan: Outlook, SharePoint of Dynamics 365.

Toch is inzicht krijgen in al uw taken lastig als u met verschillende platformen werkt. Daarom heeft QS solutions Task365 ontwikkeld. Met deze Office 365 App worden alle taken die in Office 365 staan getoond in één overzicht. Zo hebt u direct inzicht in alle taken direct vanuit uw eigen Office 365 omgeving. U werkt vanuit één prettige interface al uw taken bij. Zowel op uw PC als op uw telefoon.

Verder lezen over Task365
Task365 logo
NewsApp logo

NewsApp voor SharePoint

SharePoint is een fantastisch platform voor een intranet of communicatieportaal. Het eenvoudig publiceren van nieuws is hierbij een van de kernonderwerpen. Met de NewsApp voor SharePoint plaatst u snel en eenvoudig nieuwsberichten. Het nieuws wordt automatisch opgemaakt in drie weergaven: Nieuws Tiles, Ticker Tape en als Responsive nieuwsoverzicht.

Verder lezen over NewsApp

Deze organisaties gingen u voor:

Woningcorporatie De Key
Koraal Groep

Neem contact met ons op!

Fergus Keith

Fergus Keith

Commercieel directeur
+31 (0)6 46154310
E-mail Fergus Keith