Context
Goede content wordt pas succesvol binnen de juiste context.
Gepersonaliseerd
Als je je klant beter leert kennen, kun je hem beter bedienen.
Overzicht
Met de juiste boodschap op het juiste moment voor de juiste persoon.
Blijf relevant voor je klant
Prospects bereiken en klanten binden, boeien en behouden is ongelooflijk moeilijk in deze drukke tijden. Mond-tot-mondreclame verspreidt zich bovendien vliegensvlug via sociale kanalen en slechte reviews zijn al snel funest. Daarom is het topprioriteit om klanten tevreden te maken en te houden. Je moet als organisatie daarvoor je producten en diensten op orde hebben, maar ook je marketing en communicatie slim hebben ingericht, passend bij wat klanten van je verlangen.
De wensen van (potentiële) klanten zijn leidend voor je marketing- en communicatiestrategie. Je moet daarom begrijpen hoe de customer journey eruitziet, waar de verbeterpunten liggen en wat dan precies een verbetering inhoudt.
Wat moet en wil de klant in welke fase van de klantreis zien en weten? En hoe vertel je dat het beste bij deze specifieke klant? Maatwerk wordt immers steeds belangrijker. Je kunt klanten niet meer benaderen met generieke communicatie-uitingen; de boodschap moet voor hen altijd relevant zijn.
Een bijkomende uitdaging is dat klanten zich online oriënteren via verschillende kanalen. Dat betekent dat je een optimale klantbeleving op alle digitale platformen en interactiemiddelen moet bieden, ongeacht (verkoop)kanaal of uiting. Je moet herkenbare, authentieke boodschappen vinden en goed kunnen inspelen op de verwachtingen en motivatie van de klant.
Hoe werkt het?
Bij QS solutions begrijpen we hoe belangrijk de (ver)binding met je klanten is. Maar ook hoe moeilijk het is om grip te krijgen op de klantreis en klantbeleving. Daarom helpen we jou door de beste marketing- en communicatie-applicatie voor jouw organisatie te vinden en passend in te richten. Door alle relevante klantendata te verzamelen en op een waardevolle manier te bundelen, krijg jij belangrijke handvatten voor jouw marketing- en communicatiestrategie en -mix. Zo breng je bijvoorbeeld content in context en kun je een goed gedefinieerde customer journey op maat inrichten. Daarmee pak je echt uit en kun je jouw klanten blijven verrassen en verblijden.
Titel boven overzicht
Blijf op de hoogte

CRM net zo belangrijk als het ECD
Jij verwacht van jouw zorgverleners dat zij het ECD nauwkeurig bijhouden. Zo zijn de afspraken, de begeleiding en de behandeling…

Wat is Dynamics 365 Marketing?
Dynamics 365 Marketing is de door Microsoft ontwikkelde oplossing voor e-mail marketing, marketing automation en het organiseren van evenementen. De…

Webinar: Instroommanagement zonder oerwoud aan Excel-lijsten
Besteed tijd en aandacht aan cliënten; niet aan Excel Bij gebrek aan een gespecialiseerd systeem voor instroommanagement zijn zorgbemiddelaars gedwongen…