Webinar: Documenten in Microsoft Dynamics 365 CRM

Met Microsoft Dynamics 365  houdt u gestructureerde informatie over uw klanten en prospects bij. Documenten over klanten, verkoopkansen en contactpersonen zwerven rond op PC’s van binnendienstmedewerkers, op fileshares of bevinden zich in de inboxen van alle betrokkenen. Dit staat efficiënt werken in de weg. Het verzamelen van klantdocumenten op één centrale plek is eenvoudig.

Graag nodigen wij u uit voor het webinar ‘Documenten in Microsoft Dynamics 365 CRM’ op donderdag 28 september van 11.00 – 11.30 uur. Vanuit onze professionele webinarstudio vertellen Tamara Kusters en Roeland van den Berg u hoe u inzicht krijgt in de documenten over uw klanten door deze op één plek op te slaan. De voordelen van deze documentintegratie:

  • Alle documenten bevinden zich op één plek, nooit meer zoeken naar het document
  • Met versiebeheer heb je inzicht in de wijzigingen die iemand maakt
  • Efficiënter samenwerken met collega’s en tegelijk aan documenten werken

Altijd inzicht in uw klant documenten en deze eenvoudig benaderen vanuit CRM? Bekijk dan het webinar. In een half uur bent u op de hoogte van de mogelijkheden van Microsoft Dynamics 365 CRM. Wij kijken er naar uit u virtueel te ontmoeten!