Webinar: Slimmer samenwerken in Office 365

Het webinar ‘Slimmer samenwerken in Office 365’ is on-demand, direct beschikbaar via onderstaande formulier.

Office 365 biedt veel mogelijkheden voor digitaal samenwerken; Microsoft Teams, Outlook Groups, Modern SharePoint sites. Allemaal handige functionaliteiten,  tegelijkertijd zorgen ze voor onduidelijkheid. Hoe breng je samenhang en structuur aan, zodat je daadwerkelijk efficiënter samenwerkt?

In dit webinar bespreken Tom Brand en Fergus Keith de uitdagingen van digitaal samenwerken in Office 365 én tonen zij hoe je het overzicht en de samenhang behoudt.

We zullen de volgende onderwerpen bespreken:

  • Categoriseren: Of het nu een SharePoint Site, Microsoft Team of een Outlook Group is, door te categoriseren naar bijvoorbeeld afdelingen, projectteams of communities biedt je eenvoudige navigatie.
  • Gecontroleerd samenwerken met externen: Office 365 staat toe dat je eenvoudig externen uitnodigt om samen te werken. Wie bepaalt waar en wanneer iemand toegang toe krijgt? En wanneer trek je de toegang weer in?
  • Archiveren: Na actief gebruik sluiten eigenaren een werkruimte af. Niet alleen de documenten worden gearchiveerd, ook alle communicatie.

Wilt u structuur aanbrengen in Office 365, zodat uw medewerkers productief kunnen samenwerken met collega’s en externen? Bekijk het webinar direct via onderstaande formulier.