Webinar: Optimale service door een CRM-telefonie integratie

Tijdens het webinar “Optimale service door een CRM-telefonie integratie” bekijken we hoe uw organisatie een optimale service aan uw klanten, leveranciers en partners verleent door het gebruik van CRM en dit te integreren met uw telefoniesysteem.

Een perfecte klantbeleving is belangrijker dan ooit. Uw klanten verwachten een persoonlijke en snelle service via alle mogelijke kanalen. Bij telefonisch contact is het van belang dat de relevante informatie van de beller direct in beeld verschijnen, waardoor deze snel van het juiste antwoord voorzien wordt.

Met de ToastAR CRM-telefonie integratie hebt u bij een inkomend gesprek direct de relevante klantinformatie in beeld! U herkent uw klanten en laat blijken dat u weet wat er speelt. Daarnaast bent u in staat om KPI’s en Service Levels te monitoren en klanttevredenheid hiermee te verbeteren. In dit webinar verzorgen Patrick Scherbeijn en Fergus Keith verschillende demonstraties om de kracht van de van Microsoft CRM en de integratie met telefonie te tonen.

Wilt u uw klanten beter binden door een optimale service te verlenen? Bekijk dan het webinar. In een uur tijd brengen de sprekers u op de hoogte van alle mogelijkheden. Reserveer nu uw virtuele plek via onderstaand formulier.