Webinar Samenwerken

Structuur aanbrengen in Microsoft Teams en SharePoint

Microsoft Teams en SharePoint bieden uitgebreide functionaliteit om prettig te kunnen (samen)werken met mensen binnen én buiten je organisatie. Een samenwerkstructuur is nodig om het samenwerken eenvoudiger te maken.

Tijd om actie te ondernemen! In ons webinar bespreken we praktische tips die jouw samenwerkingsomgeving efficiënter maakt.

Je werkt niet meer vanuit je afdeling met één grote bak met documenten, maar vanuit kleinere werkruimten waarvan precies de juiste mensen lid zijn die toegang nodig hebben tot de informatie die daarin staat. Klinkt logisch toch?

Hoe bedenk je dan zo’n samenwerkstructuur?  Daarvoor zijn de nodige vaststellingen en afspraken nodig. Beleid dus, ook wel governance genoemd.

  • Wat is een werkruimte en welke soorten heb ik nodig.
  • Hoe worden deze werkruimten geboren (gemaakt)?
  • Hoe worden ze onderhouden?
  • Wie is daar verantwoordelijk voor?
  • Worden deze werkruimten ook weer afgesloten?

Schrijf je in om het webinar on-demand te bekijken

 

  • Dit veld is bedoeld voor validatiedoeleinden en moet niet worden gewijzigd.